Siirry sisältöön
Kiihdytyspyörän kytkimen kestävyys eri tasolle

Kiihdytyspyörän kytkimen kestävyys eri tasolle

Olen käyttänyt X-1R lisäaineistusta kiihdytys pyörässäni Suzuki Hayabusan 1480cc ilokaasu moottorissa. Ainuttakaan laakerin tai männän kiinnileikkautumista tai jälkeäkään tällaisesta ei ole ollut. Selkein apu tästä lisäaineesta on ollut kytkimelle. Kytkimen kestävyys on täysin eri tasolla kuin aikaisemmin ja sen toimivuus on samanlainen, vaikka useita lähtöjä ajaisin harjoituksissa peräkkäin.

Tällä hetkellä käytämme X-1R lisäainetta molemmissa F-ryhmän bemareissamme ja jokseenkin tyypillistä KK-laakerien kulumista ei enää ole huomattavissa. Tämä on ainut lisäaine, jonka toimivuudesta olen täysin varma.

Edellinen artikkeli Tehot ylös, kulutus alas
Seuraava artikkeli Moottorin osien kuluminen vähentyi

Vertaa tuotteita

{"one"=>"Valitse 2 tai 3 vertailtavaa tuotetta", "other"=>"{{ count }} 3 valittua kohdetta"}

Valitse ensimmäinen vertailtava kohde

Valitse toinen vertailtava kohde

Valitse kolmas vertailtava kohde

Vertaa